środa, 17 lipca 2013

Pierwszy plener Zoe.

On jest taka słodka. ^-^ Cud, miód i orzeszki!
Niektóre zdjęcia są złej jakości, ale coś wreszcie trzeba dodać, no nie? ;)








                                               Podwórkowe zdjęcia kolejny raz. :)     
                                               Muszę iść w jakieś inne miejsce.

A teraz coś innego. Pamięta ktoś wpis, w którym opisywałam zmiany, jakie zajdą u moich lalek? Jeśli nie to daję link.
Sprawdziłam jeszcze rozmiary, bo już na początku sierpnia to wszystko zamawiam. Wig Emi - ok. Wig Zoe - ok. Wig Miku - za mały. Teraz już wiem, dlaczego nie widziałam jeszcze Hatsune z takim wigiem.
Poszukałam nowego. Miku dostanie zielonego, falowanego wiga. Włoski prawdopodobnie wyprostuję.
Może to nawet lepiej, że tak się stało. Tak, czy inaczej bardzo się cieszę, że coś w moich dziewczynach zmienię. :D

4 komentarze:

  1. Ona jest przesłodka, ostatnie zdjęć mnie zauroczyło :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przesłodka ^^ skąd ją zamówiłaś?:) jakbyś mogła odpisz na moim blogu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta buziunia a ten kwiatek.Nie mogę..chyba się tu u ciebie potwornie zasłodzę :)))

    OdpowiedzUsuń