piątek, 4 lipca 2014

It's ok

Witam wszystkich po tak długiej przerwie!
No długie, prawie czteromiesięcznej. No cóż, nie mam nic na swoje usprawiedliwienie. ^^'
Leń, po prostu.
Wreszcie wakacje. Tyle wolnego czasu! Miałam ambitne plany co do tego tygodnia. Chciałam uzupełnić jakoś garderobę moim podopiecznym.. Ups, nie wyszło. 12h na dobę gram w simsy, przez resztę czasu śpię, jem i oglądam Trudne Sprawy. .3.
Nie ma to, jak aktywnie spędzać czas.
Kilka zmian zaszło w mojej lalkowej rodzinie. Zamieszkała u nas Laurie, tj. Pullip Alice du Jardin. Niby moje marzenie, a jednak nie potrafię się do tej lalki przekonać. Zakup w 100% spontaniczny. Miałam kupić Ante, ale w ostatniej chwili zmieniłam zdanie.
Mówi się trudno, kupię jej wiga (kiedyś~), oczy.. Może się do niej przekonam? A jak nie, to sprzedam.
 
 
To jest Laurie. Ma wiga, którego w poprzednim poście nosiła Ala, jakby ktoś nie zauważył.
Na wakacje do mnie przyjechała kuzynka, znana jako Candy 51.
Pierwszy raz miałam w rękach lalkę EAH. :) Nie wiedziałam, że mają aż tak dużą głowę.


 

 
A w następnym wpisie zdjęcia Suzy! ^3^
+ bonus
Zoe w wool wigu od Makarreny. Kupiłam go moim pannom już dość dawno temu.
Ładnie w nim wygląda, chociaż w szaro - różowym jej lepiej. :)
 
Do następnego!

11 komentarzy:

  1. Alice du Jardin to cudny model. Jeden z moich ulubionych ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  2. Alice to piękny model, mam nadzieje, ze Ci podpasuje :) Everek osobiście nie lubie, cos mnie od nich odpycha. Zoe ślicznie w tym wigu, chyba bardziej, niz w starym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku, Twoja Laurie jest przepiękna! Alice du Jardin to pierwsza lalka Pullip, którą zobaczyłam w internecie i jestem w niech zakochana.
    Mam nadzieję, że przekonasz się do tej panny :3. Zoe bardzo ładnie wygląda w tych włoskach, kolor ślicznie komponuje się z jej oczkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Alice jest przewspaniała :D strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję nowej mieszkanki - jest cudowna! Pozazdrościć tylko! :3
    Zoe świetnie w tym wigu. :3
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wreszcie wróciłaś! :D Tak się cieszę. Twoja nowa mieszkanka jest cudowna ! A Zoe w tym wigu -cud miód i orzeszki ! Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że przekonasz się do Laurie, ponieważ to na prawdę warty uwagi model :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też nie mogę się przekonać do tego modelu, ale mam nadzieje, że to zmienisz i w końcu zacznie mi się ona podobać! Oj ja chyba też jestem takim leniem, ale to chyba nic złego hahahahaha Co do wiga to tak masz rację lepiej jej w tym szaro-różowym :) Miłego wyjazdu! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna *.* Chciałabym ją mieć, ale tak jakby.... chyba za droga :C

    amethyst-time.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam simsy! Mogłabym w nie grać całymi dniami, chociaż zawsze, gdy stworzę rodzinę i wielki, cudowny dom, odechciewa mi się już grać. Średnio lubię prowadzić ich życie. A co do Trudnych Spraw - one naprawde wciągają. Czasami gdy przypadkowo natrafię na nie w telewizji, nie mogę się oderwać.
    Twoja lalka jest piękna (ja także myślałam nad kupnem tego modelu). Mam nadzieję, że się do niej przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję nowej panny, życzę Ci abyś się do niej przekonała ;-)

    OdpowiedzUsuń