piątek, 20 maja 2016

Tytuł~

Dzisiejszy post dedykuję wszystkim fanom Rosie! ^_^
Raczej rzadko zdarza mi się dodać post z taką ilością zdjęć (aż 11!). Wolę krótsze wpisy, ale skoro już zmobilizowałam się i sięgnęłam po aparat, to nie będę tych fotek trzymać gdzieś w folderze. ^^ Właśnie po to ten blog jest - to swego rodzaju archiwum, pamiętnik, który ma za zadanie dokumentować poprawę w moich zdjęciach. Bo jakaś jest, prawda? :P
Jeżeli macie jakieś uwagi co do moich fotografii, jakieś rady dla mnie - piszcie! Chętnie przeczytam. :) Wszystko wezmę sobie do serca. 






Tutaj jeszcze kilka zdjęć, które klimatem nie wpasowały się w te powyższe. Filtry znowu w akcji. ;) Z nimi fotki wydają mi się naprawdę ciekawsze i mniej monotonne. 
 





Z całego serca chciałam Wam podziękować za wszystkie wyświetlenia, komentarze i za to, że cały czas interesujecie się mną i moimi lalkami.
Jesteście najlepsi! 

5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia. Ty nie potrzebujesz rad. Powiedziałabym, że powinnaś je dawać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia. Ty nie potrzebujesz rad. Powiedziałabym, że powinnaś je dawać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, jaka genialna bielizna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo mam gdzieś w planach taką 'bieliźnianą' sesyjkę, Tobie naprawdę świetnie to wyszło! Piękne zdjęcia, nic dodać, nic ująć~

    OdpowiedzUsuń
  5. Rosie jest piękna, sesja cudna ;3
    Rady? Zgadzam się tu z Agatką, zwaną Agacianą. Ty nie potrzebujesz rad, ty raczej powinnaś je dawać ;D
    W sumie ja bym prosiła o poprawę mojego bloga, nie jestem zbytnio doświadczona, a potrzebowałabym motywacji.
    Twoje zdjęcia, jak zwykle, nic dodać, nic ująć.
    Mówiłam Ci kiedyś może, że uwielbiam twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń