sobota, 30 lipca 2016

Wanda i jej zwierzaki


Zauważyliście, że ostatnio dodaję posty w miarę regularnie? Staram się wrzucić tu chociaż kilka zdjęć tygodniowo. ^_^ Na razie idzie mi całkiem nieźle, ale zobaczymy, jak sytuacja będzie wyglądać za miesiąc, kiedy zacznie się szkoła. :P 

W ostatnim wpisie była mowa o metamorfozie Miku. Owa metamorfoza, niestety, nie dokonała się jeszcze całkowicie. :P Cały czas czekamy na oczka, poza tym muszę kupić jeszcze kilka drobiazgów. Chciałam pokazać Wam ją, kiedy będzie już "ukończona", ale nie wytrzymam dłużej i muszę się podzielić przynajmniej tym jednym zdjęciem. :D Ot tak, żeby "narobić Wam apetytu" na więcej. 

Przejdźmy jednak do meritum dzisiejszego wpisu czyli Wandy i jej kolekcji szklanych zwierzątek. ^^ Bywalcy nadmorskich regionów (i nie tylko!) pewnie spotkali się kiedyś z budkami obładowanymi szklanymi figurkami o różnych rozmiarach. Wśród tych kolorowych bibelotów można znaleźć i takie, które idealnie nadają się dla lalek. :D Na razie Wandul ma takich figurek 5, aczkolwiek mam nadzieję, że na tym nie poprzestaniemy. :)




Jakoś nie umiem się z tą lalką dogadać, nie wiem czemu...
Tak o niej marzyłam, a teraz siedzi w kącie lalkowego pokoju i wyczekuje swoich 5 minut, które od prawie 2 lat jeszcze nie nadeszły.

4 komentarze:

  1. Jaka Wanda jest cudowna (Miku też)!
    Nie wiem jak możesz się z nią nie dogadywać, może to przez rozmiar?
    Takie maleństwo! Ale wiesz jak byś chciała się jej pozbyć zawsze znajdzie się chętna osoba, także ja :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne panny. Wanda przyprawia mnie o słodycz spływająca na me serce - jest kochana i również nie pojmuję tego braku zrozumienia między Wami. Kochana lalka. Kolekcje zwierzątek szklanych ma niepowtarzalną ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jest, mam jednego kotka z takiego szła i nigdy mi przez myśl nie przeszło aby wykorzystać go do zdjęć! Mam nadzieję że złapiesz porozumienie z Wandą bo to słodziutka kruszynka i ty jak nikt inny umiesz pokazać na zdjęciach jej pełny urok. :D
    ~Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwa! Nowa Miku! 💙
    I Wanda jest prześliczna. Taka kruszyna.

    OdpowiedzUsuń